need4speed Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Er der nogen som kender til en Prestashop som har lavet en Navision C5 integration?Ved der findes en e-conomic integration.Eller en som kan udvikle det for penge ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michldav Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Alt er vel muligt for penge... Hvad slags import/integration har du brug for? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Jeg lytter lige med her, er nemlig også interesseret i en løsning hvor man kan importere ordre fra Presta til C5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
need4speed Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 Jeg har snakket med en gut som kan gøre det for 25000 kr. Løsningen er, at man benytter C5 som administrationsværktøj. Altså man opretter produkterne og håndtere ordrene via C5.Skal vi splejse Homeshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
michldav Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Jeg synes det lyder i overkanten med 25k.Kan du sende mig pm med detaljerne for projektet, så skal jeg høre en programmør jeg kender om en prismvhMichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
need4speed Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 I bund og grund er det bare at lave et sammenspil med Prestashop, så ordrene og varerne håndteres af C5 f.eks. styring af lagerantal og kunder.Mere skal den egentlig ikke kunne håndtere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 I bund og grund er det bare at lave et sammenspil med Prestashop, så ordrene og varerne håndteres af C5 f.eks. styring af lagerantal og kunder.Mere skal den egentlig ikke kunne håndtere. Vil det sige at varerne oprettes og lagerstyring sker via C5 som som syncer med PRESTA eller hva ?Altså man kun skal oprette varerne i C5 ?Jeg har snakket med en C5 programmør som mente at det burde være nemt at lave integrationen med ordreindlæs men mangler nok lidt mere info, men det ville være fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
need4speed Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Ja det vil jeg mene det er.Selvfølgelig kan man altid udvide det med, postdanmark track trace, så når ordren er ekspederet i C5, så modtager kunden et track and trace nr. Men i første omgang, ville det nævnte være rigeligt.Der findes hvis en løsning til Magento, måske man kunne tage funktionerne fra denne C5 løsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristianmh Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Jeg kan implementere den pågældende integration til C5 til en fornuftig pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
theme_designer Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Det synes for dyrt at gøre en sådan konvertering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
need4speed Posted August 24, 2011 Author Share Posted August 24, 2011 Theme-designer, Kan du sende mig en pris for en prestashop/navision integration? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristianmh Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Jeg er som sagt interesseret i at implementere en sådan integration. Hvad er kravene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Jeg har tidligere ønsket integration mellem C5 og Presta men har skiftet financial system til Aspect 4 - det kunne være super hvis det kunne integreres til prestashop Link to comment Share on other sites More sharing options...
need4speed Posted October 3, 2012 Author Share Posted October 3, 2012 Vi har netop lavet en løsning mellem Axapta og Prestashop, hvis nogen kunne være interesseret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totti Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 I am interested also, is there any news ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
frederickrandrup Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Lyder spændende. Jeg har selv overvejet og tænkt på en integration, men er ikke rigtig kommet videre. I må gerne informere, om det fungerer osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ether Création Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Bonjour, Nous venons de finir le connecteur sous forme de module A votre disposition. Cordialement, Arthur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts