Rob Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Bij het instellen van de vervoerders staat bij "transittijd" een rood sterretje. Dit wil volgens mij zeggen dat hier verplicht iets ingevuld moet worden. Is er toch een manier waarop ik dit achterwege kan laten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Al zet je er maar een . (punt) neer dan is het al goed. Of het ook duidelijkheid geeft is natuurlijk de vraag. Meeste klanten willen graag weten wat ze kunnen verwachten, bv: Postnl: 1-2 werkdagen Groot transport: 3-4 werkdagen Afhalen: 1 werkdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted April 17, 2018 Author Share Posted April 17, 2018 Ik wil het helemaal weghebben. Dus ook “leveringstijd” moet weg de meeste producten hebben 2-3 werkdagen levertijd maar sommige hebben twee weken Bij de productpagina staan de levertijden weergegeven. Bij mijn winkelwagen wil ik het helemaal weghebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted April 18, 2018 Author Share Posted April 18, 2018 Probleem is opgelost. Wat aanpassingen gedaan in het bestand "nl.php" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts