Jojje Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Hej.Jag skulle vilja sammanlänka 4 butiker, någon som har kolla på hur detta kan göras på bästa sätt?Alternativt (villket kanske är bäst) ha en butik med 4 olika templates,Varje template ska kunna visa olika produkter och mina 4 olika domäner ska kunna länkas till de 4 olika templates, om det nu går att göra så på nått sätt?Kort och gott vill jag att 4 butiker ska kunna ha samma login och samma kundkorg, men varje domän ska visa olika produkter till olika priser.Hjälp snälla!/Jojje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Du får nog titta på andra lösningar då, OpenCart eller Magento. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastiann Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Ja, Magento är trevligt dock så är det en liten tröskel tycker jag. Men var det inte tal om att det skulle komma i 1.4? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danman Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Ja, multishop är det många som vill ha.Prestashop tar upp utvecklingen i den här tråden:http://www.prestashop.com/forums/viewthread/11757/Men tyvärr verkar inte mycket ha hänt sen dess.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastiann Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Hm, ja det är ju en eftertraktad funktion. Får hoppas det dyker upp i kommande versioner:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts