cmgimport Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Hej, Vi søger hermed konstruktiv kritik på vores første webshop, som er en webshop dedikeret til salg af superfood.Det skal lige siges, at dette er vores første webshop og at vi selv har lavet alt, så konstruktiv kritik vil bestemt blive værdsat Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Jeg kan godt lide farvevalget.* Der mangler vist at blive lagt en dansk oversættelse ind.* Hvordan kan det være, der ikke er tekst på de grønne knapper på forsiden?* De lilla knapper foroven er nydelige, men den sorte skygge flyder i et med det lilla, så de ser misformede ud.* Det kniber med ortografien. " PRODUKT KATEGORIER" -> "PRODUKTKATEGORIER", "Efter Egenskaber" -> "Efter egenskaber" m.m./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 De ting, Presta-dyr skriver om er da vist blevet rettet.Nydelig. Jeg kan godt lide din kategori menu, som folder sig ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Nøh, der er da ikke rettet noget.../Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinc Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Hej Kjeld, Tak for dit svar.Hvilken browser (version) benytter du ? Vi har testet siden mange forskellige pc'ere/browsere (de har dog åbenbart alle haft nyeste browserversioner) for de ting du nævner har vi ikke fundet. Dit indlæg fik os til at køre siden gennem browsershots.org og det viser sig at hvis man f.eks. tester med ældre versioner af firefox så vises teksten 'tilføj til kurv' ikke på de grønne knapper og dele af siden er fortsat ligeledes på engelsk (disse ting er ikke tilfældet i nyeste versioner af browsere.. hmm der kom vist en ny udfordring Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Firefox version 3.6.11. Den findes vist ikke nyere./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Det virker med Opera, men fejler med Google Chrome (7.0.517.41)./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinc Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Hej Kjeld, Hmmm, meget mystisk.. kører du evt. engelske versioner af disse browsere ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Ja, mit operativsystem er engelsk. Men locale er sat til dansk./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmgimport Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 Hej Kjeld, Vil du se om siden nu ser normal ud hos dig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Jeps, nu er der tekst på de grønne knapper og siden er på dansk (en slags dansk ;-))/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Sørensen Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Hej,jeg kan godt lide dit farvevalg, prøver lige bevæge mig rundt i shoppen senere i dag... skal nok skrive tilbage.MVHKim Link to comment Share on other sites More sharing options...
GentleFashion.dk Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Rigtig lækker side Synes at presta er super godt, men har aldrig været helt vild med menuen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts