Jump to content

Moneybookers understøtter ikke Dankort

presta-dyr

Recommended Posts

Omsider fik jeg svar fra Moneybookers. Jeg sendte dem screenshots og forklarede, at Dankort har numre der starter med 5019. Her er svaret:

Please be informed that in this regard that Dankort is available in Denmark and is only supported by Visa on our Gateway at the moment. We are considering making it available as Dankort supported by Dankort. However, we cannot commit with time frame. We will be in touch with you as soon as there is an update.

Så øv. Moneybookers er kun til VISA etc.

/Kjeld

• 2 weeks later...

Jo, men det kan jo ikke nytte noget, at lokke folk ind i butikken med løfte om, at de kan betale med Dankort, hvis det så ikke kan lade sig gøre.

En pudsig oplevelse med Moneybookers: Vi havde en kunde på 17 år, der ikke kunne betale med sit VISA Electron-kort, fordi hun skulle angive sin fødselsdag, og det højeste årstal hun kunne benytte, var 1992. Vi fandt så en anden løsning, men jeg klagede min nød til Moneybookers. De vendte tilbage med besked om, at der nu ikke længere skulle opgives fødselsdato, når man betalte i vores webshop. Det gør jo handlen endnu mere strømlinet.

/Kjeld

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...