presta-dyr Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Omsider fik jeg svar fra Moneybookers. Jeg sendte dem screenshots og forklarede, at Dankort har numre der starter med 5019. Her er svaret: Please be informed that in this regard that Dankort is available in Denmark and is only supported by Visa on our Gateway at the moment. We are considering making it available as Dankort supported by Dankort. However, we cannot commit with time frame. We will be in touch with you as soon as there is an update. Så øv. Moneybookers er kun til VISA etc./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Ærgeligt, kan ellers godt lide deres setup Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Man kan dog sagtens betale med typen Visa/Dankort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 Jo, men det kan jo ikke nytte noget, at lokke folk ind i butikken med løfte om, at de kan betale med Dankort, hvis det så ikke kan lade sig gøre.En pudsig oplevelse med Moneybookers: Vi havde en kunde på 17 år, der ikke kunne betale med sit VISA Electron-kort, fordi hun skulle angive sin fødselsdag, og det højeste årstal hun kunne benytte, var 1992. Vi fandt så en anden løsning, men jeg klagede min nød til Moneybookers. De vendte tilbage med besked om, at der nu ikke længere skulle opgives fødselsdato, når man betalte i vores webshop. Det gør jo handlen endnu mere strømlinet./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Jeg tror nu ikke der er ret mange der har et "rent" Dankort, Vi er kun stødt på problemet 3 gange på et år...Jeg må sige at moneybookers landing-page er noget flottere og mere indbydende end Paypal`s ( som dog klart er blevet bedre her i sidste uge)mvh.Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Jeg kom til at tænke på, om det egentlig ikke er et problem med betaling via MoneyBookers, at betalingen bliver trukket fra kunden med det samme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts