J.Croon Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Wie kan mij helpen ik wil maar drie subcategoriën maximaal naast elkaar hebben staan in het midden van de winkel en ik wil ze omlijnen zodat het allemaal een stuk netter eruit komt te zien.En hoe kan ik het woord subcategorie wegkrijgen?Hoe moet ik dit doen?alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 in de template file kun je het woord subcategorie weghalen.en dat is dan te vinden in: themes/prestashop/category.tplen dan bovenaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Croon Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Bedankt voor dit.Weet jij misschien ook hoe ik de subcategoriën netter in de winkel kan krijgen max 3 tot 4 naast elkaar en het liefst elke subcategorie omlijnt,zodat elke subcategorie de zelfde ruimte gebruikt waardoor het er gewoon veel mooier uit komt te zien.Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Dit kan aangepast worden met CSS (style opmaak)Ik heb nu helaas geen tijd om dit voor je te doen.Misschien is er iemand anders die je hiermee kan helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts