jgk-dk Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 I hvilken fil retter man længden af teksten på de fremhæved varer på forsiden?Der vises kun 1 linie som std. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 Mon ikke det ligger i dit valgte theme...Vi har 2 linier overskrift og 5 linier beskrivelse af varen..Mvh.Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted October 16, 2010 Author Share Posted October 16, 2010 Nej der skal rettes i en linie et eller andet sted.Jeg fik hjælp til den enkelte vare hvor det var samme problem.Prøv at oprette en fiktiv vare med mange bogstaver og du vil se at fremhævede varer ikke giver dig mere end 1 linieXXXXXXXXXXXXXXXXXXX....... (eksempel.)Tilsvarende er det på siden hvor varene normalt vises hvis man ikke benytter "kort beskrivelse". Nedenstående løste dette problem:The category name is being truncated on line 8 of product-list.tpl in your theme’s directory: {if $product.new == 1}{l s='new'}{/if}{$product.name|escape:'htmlall':'UTF-8'|truncate:35:'...'} Change 35 near the end of the line to the maximum number of characters you want displayed before it is truncated with … Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Hvilket theme bruger du? Har du meget lange ord uden mellemrum i dine beskrivelser? Link til dit site så vi kan se det - jeg gider ikke teste andre folks fejl i min shop;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Hej - Jeg bruger standard:Link: http://www.gpa-danmark.dk/shop/Se de 7 nederste varer.Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Du skal ind i modulet homefeatured og så åbne homefeatured.tpl her skal du lede efter {$product.name|truncate:32:'...'|escape:'htmlall':'UTF-8'}Truncate:32:'...' indikere at efter 32 tegn fjerner den teksten og laver ... i stedet for.Et andet et i tpl filen gør det samme sig gældende for beskrivelsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts