motnot Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Hej. Jeg har problem i PDF faktura.Der kommer ikke nogen produkter (beskrivelse), kun forsendelse.Og den bliver ikke på dansk.Hvad gør man? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Hej og velkommen til.Det er godt nok en kort beskrivelse du giver der.Har du pillet i nogle filer?Har du?Har du?Jo mere info du giver, jo bedre mulighed for svar.Det der giver ikke mange muligheder for hjælp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motnot Posted October 19, 2010 Author Share Posted October 19, 2010 Hej.Nu har jeg slettet PDF faktura funktion.Men det vil være dejligt hvis jeg kan bruge den.Problemet er, når man bestiller nogle varer hos os, kan kun forsendelser ses på PDF faktura.F.eks. ordrebekræftelser har vi ikke nogle problemer. Der står vare navn og pris.Men på PDF faktura kan vi ikke se vare navn og pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motnot Posted October 31, 2010 Author Share Posted October 31, 2010 Og danske bogstaver kan ikke vises. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Hvilken faktura / PDF fil bruger du til det? Altså hvor har du den fra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motnot Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Hej Timpet.Jeg forstår ikke, hvad du mener.PDF filen ligger jo inde i selv Prestashop, tror jeg.....Mht. danske bogstaver, skulle jeg bare skifte encoding til cp1252Bagkontor --> Preferences --> PDF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts