racemaniac Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Sinds ik aan het testen ben met PS 1.7.3 krijg ik regelmatig bij het aanmaken, wijzigen, en kopieren van producten deze melding In PS 1.6.1.18 heb ik dat nooit gehad. Weet iemand waar dit aan kan liggen ? is het een php.ini instelling of andere server instelling ( Time-out) De producten zijn via migrationPro vanuit 1.6.1.18 gemigreerd Ik heb een eigen VPS server dus kan veel instellen Tnx Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 je zou toch even debug moeten aanzetten. Deze melding kan namelijk van alles betekenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 Krijg Debug niet aangezet door zelfde foutmelding Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted April 30, 2018 Author Share Posted April 30, 2018 Debug mode aangezet. Naar welke rapportage moet ik kijken? Krijg nu te pas en te onpas de melding voorgeschoteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 (edited) 12 uren geleden, racemaniac zei: Debug mode aangezet. Naar welke rapportage moet ik kijken? Krijg nu te pas en te onpas de melding voorgeschoteld Als je nu naar een pagina gaat of op de pagina uit komt waar je de ERR_EMPTY_reponse melding kreeg voor heen zie je een debug pagina met de mogelijke oorzaak waar de fouten kunnen liggen. Edited May 1, 2018 by Wallgrind.nl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 Heb je het inmiddels al opgelost? Empty response is vaak server-gerelateerd of je shop probeert iets uit te voeren wat te lang duurt. Verhoog de max_input_time en max_execution time eens in de je php.ini en probeer het dan nog eens. Als debug mode niets veranderd zou je ook in je server error log kunnen kijken en de regels hier kunnen plakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted June 12, 2018 Author Share Posted June 12, 2018 Tnx Gaan we proberen 8-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts