HENK Posted April 6, 2018 Share Posted April 6, 2018 Bij het importeren van producten ( komen van de webshop van leverancier blijven er sommige staan als ik invoer nog geen ingevoerde producten, prestashop geeft dan wel aan dat het gelukt is maar ze blijven staan en verschijnen niet in mijn webshop zie bijlage. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Na het inladen van een csv bestand altijd even de fotos hergenereren en je cache legen. Ook moet het csv bestand voldoen aan alle criteria maar ik neem aan dat dat goed is gegaan gezien de succesmelding die je krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Heb je je ontbrekende producten ook bij zoeken in de index laten zetten ? Wellicht kiezen om je index even opnieuw op te bouwen of ontbrekende producten toe laten voegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts