Kiddies Winkel Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 Goedemorgen allemaal, Ik heb dit probleem al veel gevonden op fora, maar ik krijg het niet opgelost; Mijn probleem is: Mijn 'gast' bezoekers krijgen tijdens het bestellen wél mijn vervoerders te zien en mijn 'klant' bezoekers (die met een account) krijgen mijn vervoerders níét te zien. En krijgen de volgende melding: Helaas, er zijn geen vervoerders beschikbaar voor uw afleveradres. Ik heb alles nagelopen maar ik zie de fout niet. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! De shop staat op https://www.kiddieswinkel.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiddies Winkel Posted April 3, 2018 Author Share Posted April 3, 2018 Probleem opgelost! Omdat Prestashop werkt met demo-content en dus ook demo gebruikers gaat er iets fout. Wat ik heb gedaan is de module Prestashop opschoner geïnstalleerd en vervolgens de optie 'bestellingen en klanten verwijderen' gebruikt. Dit heeft mijn probleem opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 Kijk ook even bij de magazijnen of de vervoerder daar staat aangevinkt . Was bij ons ook het probleem Dat was overigens zo bij versie 1.6.1.18 weet niet zeker of dat ook nog zo is in versie 1.7.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts