jgk-dk Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Jeg får ikke mine varer på forsiden under fremhævede varer, hvad er der galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Har du sat flueben på de varer, du vil have fremhævet i feltet Home? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted October 11, 2010 Author Share Posted October 11, 2010 Ja det er gjort - en anden fejl er at beskrivelsen tv for varen kun er en linie og ikke som andre flere hvad er der galt.Dette er i både den nye og gamle udgave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Din side er lukket, det er umuligt at forsøge at hjælpe uden et link der virker (tjekkede det fra din anden tråd). Fejl to har du spurgt om i en anden tråd, og her er svaret igen, at det med ret stor sandsynlighed er dit stylesheet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted October 13, 2010 Author Share Posted October 13, 2010 Hej det er løst nu.Der er intet galt med stylesheet el. lign. der skal rettes i den fil der styrer linien, så kommer den på 2 linier som jeg ønsker.http://www.prestashop.com/forums/viewthread/73447/#315080 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts