OceanShop Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Jeg har lige installeret Paypal for at kunne arbejde med svenske kunder. Når jeg så logger ind med sverige som leveringsland, så falder samtlige priser i shoppen med ca. 16% - Hvad sker der lige her ?I det øjeblik jeg logger ud igen, så er priserne på plads, hvor de kom fra ... Hvad kan det skyldes ? Er der nogle løsningsforslag ?På forhånd tak .... Morten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 HejDu må have sat dine zoner forkert op. Det vil nok hjælpe, hvis du lige lægger skærmdumps af dine shipping settings ud i forum, så vi kan se, hvad du har af indstillinger Link to comment Share on other sites More sharing options...
OceanShop Posted October 3, 2010 Author Share Posted October 3, 2010 Her er der et par skærmprint af mine shipping settings, men mon ikke snarere det har noget at gøre med valutaindstillinger ?Vh. Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
OceanShop Posted October 3, 2010 Author Share Posted October 3, 2010 Nu har jeg forsket lidt mere i sagerne, og det ser ud som om, at det simpelt hen er den danske moms, der bliver taget af mine salgspriser .... Jeg ville være taknemmelig for forslag til, hvor i BO jeg retter det til ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Payment -> taxes -> danskmoms -> sætflueben ved den svenske zone.Hvis du ikke har en svensk zone så skal du lave en: Shipping -> zones herefter inden under countries -> sverige og tilføje zonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OceanShop Posted October 4, 2010 Author Share Posted October 4, 2010 Lige i skabet .... !Tusind tak, det løste det, jeg var virkeligt på herrens mark .... Vh. Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Det var så lidt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts