steviger Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Hallo,Mijn complete shop staat in de map "shop" omdat in de root nog even een oude shop moet blijven staan. De index.php uit de map "shop" heb ik in de root gezet en de code aangepast zodat hij verwijst naar de map "shop": <?php include(dirname(__FILE__).'/shop/config/config.inc.php'); if(intval(Configuration::get('PS_REWRITING_SETTINGS')) === 1) $rewrited_url = __PS_BASE_URI__; include(dirname(__FILE__).'/shop/header.php'); $smarty->assign('HOOK_HOME', Module::hookExec('home')); $smarty->display(_PS_THEME_DIR_.'index.tpl'); include(dirname(__FILE__).'/shop/footer.php'); ?> In de BO heb ik in de Module Editorial een slideshow gezet die je wel ziet in:werkende site maar niet ziet in:niet werkend. Wanneer ik in de broncode van de laatste kijk, zie ik dat de module helemaal niet wordt meegeschreven. Iemand een idee hoe dit kan?Alvast bedankt!Groeten,Steven Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruben6 Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Het probleem ligt denk ik in je "config.inc.php". Deze wordt als eerste opgeroepen en zorgt er volgens mij voor dat bijvoorbeeld de termen zoals "_PS_THEME_DIR_" begrepen worden.Ik zou even kijken of de verwijzingen in "/shop/config/config.inc.php" wel goed staan of dat die naar je root verwijzen ipv /shop/. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steviger Posted October 5, 2010 Author Share Posted October 5, 2010 Hoi Ruben,Bedankt voor de tip. Zou je ook kunnen vertellen welke verwijzingen ik precies zou moeten aanpassen. Ik ben (inmiddels) aardig technisch maar hier zie ik het even niet.Alvast bedankt!Groeten,Steven Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruben6 Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Ik zou het niet direct weten zonder de files te kunnen zien en het een en ander te testen. Wat je wel kan proberen is even met de smarty debug module kijken of de variabele " _PS_THEME_DIR_" verschillend doorgegeven wordt op beide sites.Voor dit soort probleempjes is het een erg handige module. smartydebug_0_1_0.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
steviger Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 Beste Ruben,Bedankt voor je uitleg. Inmiddels heb ik "gewoon" de map modules/editorial gekopieerd naar de root en nu werkt het prima.Met hartelijke groet,Steven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts