frezers Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Hej!Något hände plötsligt med min webbsida att varje gång jag lägger in en vara i varukorgen, så kommer jag till en ny blank sida med fel meddelandet: Hackförsök: "Ingen standard leverantör".händer exakt samma sak när jag försöker gå in i varukorgen, allt annat verkar fungera som det ska.Nån som är snäll och kan hjälpa mig med detta?? Tacksam för svar. =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Har du lagt in en standardleverantör? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joleyy Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Hos Prestaworks.se finner du en, för skrivande stund, väldigt tunn manual för PrestaShop.Dock har vi tagit upp just detta problem med "Hackförsök" för frakter.Jag rekommenderar dig att gå in och läsa lite.Gå till vår PrestaShop manual. Just ditt problem, hittar du under Felmeddelanden i PrestaShop.Lycka till! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lunken Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Jag får samma felmeddelande trots jag har valt standardleverantör.Några fler ideér?/Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts