Roffe Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Hej.Jag har bytt webbhotell från levonline till strongbox, och tänkte då uppdatera till 1.3.1 av prestashop.Men hur gör jag för att flytta över min gamla ebutik till nya med database och allt?Har hållt på i 3 dagar nu men får det inte att fungera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solsken Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 I den här tråden kan du kanske få lite hjälphttp://www.prestashop.com/forums/viewthread/15726/svenska/flytta_shopen_till_en_annan_server Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roffe Posted September 30, 2010 Author Share Posted September 30, 2010 Tack.Jag skall prova detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roffe Posted October 1, 2010 Author Share Posted October 1, 2010 Det fungerar nu bara man kommer ihåg att ändra:'_DB_NAME_','_DB_SERVER_','_DB_USER_',och'_DB_PASSWD_', då fungerar den tråden hel OKTack för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Du måste knacka in rätt inställningar för den nya databasen i de fält du x-markerat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts