Jonny79 Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Hej,Jag behöver hjälp med att få fram alla mina bilder på hemsidan. Jag har återställt en butik genom nyinstallation av prestashop sen har jag lagt in min databas backup i phpadmin samt lagt in alla produktbilder i img mappen. Men problemet är att endast ett fåtal bilder visas efter jag gjort detta. Vad kan de bero på?Mvh Jonny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Prova att återskapa thumbnails från admin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny79 Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 Jätte märkligt. Det är som om alla bilder inte kommit med fast jag kopierat över hela img mappen till den nya sidan. Vad kan de bero på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Beror lite på hur du gjort. Många ftp-servers har en begränsning som bara listar ett visst antal filer, så har du många bilder, så kan det vara en orsak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts