wiros Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Ik wil graag een pakbon meesturen met het pakket echter zet ik de status pas op 'verzonden' als het pakket daadwerkelijk weg is. Pas dan wordt de pakbon gegenereerd. Vóór de verzending komt de order op status 'gereed voor verzending'. Dan wil ik graag de pakbon hebben. Hoe kan ik dit instellen?Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Kijk eens bij die statussen, hier kun je aangeven of er een factuur wordt gemaakt bij welke statussen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiros Posted September 27, 2010 Author Share Posted September 27, 2010 Dat klopt inderdaad. Dat zelfde wil ik graag doen met de pakbon maar die instelling zit er niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Maak je toch een nieuwe status Bv status pakbon Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiros Posted September 27, 2010 Author Share Posted September 27, 2010 Dat had ik ook gedaan maar daar heb ik nog geen pakbon mee als de order op deze status komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Ik snap je vraag niet.Hebben we het hier over een pakbon of over een factuur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiros Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 Ik heb het over een pakbon. De wordt zichtbaar als de order op 'verzonden' staat, bij 'orders'> 'verzendinformatie'deze bon (PDF) wil ik genereren tijdens het verpakken dus vóór status verzonden. ( zie attachment voor de bon DE000xx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Als je de order status veranderd in verzenden in voorbereiding.dan kun je zo een pakbon genereren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiros Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 Die wil ik inderdaad hebben. Ik heb daarvoor de ststus 'order gereed voor verzending' aangemaakt maar er wordt geen pakbon gegenereerd als de order deze ststus krijgt. Als de order op status 'verzonden' wordt gezet, wordt de pakbon wel aangemaakt. Er zit dus ergens een sturing achter voor het automatisch aanmaken van pakbon als de status wordt aangepast. Hoe kan ik deze koppelen aan mijn nieuw gemaakte order status? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 als je nu de status verzenden in voorbereiding aankliktdan kun je gewoon een pakbon makenzet onder het tabje statuses het vinkje verstuure-mail naar de klantuit.dan krijg jij gewoon een pakbon en de klant geen e-mailDus geen nieuwe status aanmaken gewoon 1 gebruiken die er al in staatMeer kun je niet doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiros Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 Die orderstatus is reeds in gebruik door de remboursmodule, daarbij krijgt de klant wel een email, dus deze kan ik niet dubbel gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Die wil ik inderdaad hebben. Ik heb daarvoor de ststus ‘order gereed voor verzending’ aangemaakt maar er wordt geen pakbon gegenereerd als de order deze ststus krijgt. Als de order op status ‘verzonden’ wordt gezet, wordt de pakbon wel aangemaakt. Er zit dus ergens een sturing achter voor het automatisch aanmaken van pakbon als de status wordt aangepast. Hoe kan ik deze koppelen aan mijn nieuw gemaakte order status? Inderdaad bij een nieuwe status zie je geen pakbon verschijnen.waar je die sturing kunt vinden geen ideemisschien iemand die iets meer verstand heeft van de core weet het wel.je kunt natuurlijk ook een andere module erbij kopenhttp://www.prestashop.com/forums/viewthread/71634/modules___themas/module_pdf_extensionskijk eens op zijn site staat wel een demo.misschien is dat wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjaakie3 Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Inderdaad bij een nieuwe status zie je geen pakbon verschijnen. waar je die sturing kunt vinden geen idee misschien iemand die iets meer verstand heeft van de core weet het wel. je kunt natuurlijk ook een andere module erbij kopen http://www.prestashop.com/forums/viewthread/71634/modules___themas/module_pdf_extensions kijk eens op zijn site staat wel een demo. misschien is dat wat Bert, wat hebben we nou aan zo'n antwoord. Zeg dan gewoon niets! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts