chamo4u Posted March 27, 2018 Share Posted March 27, 2018 Hallo allemaal mijjn naam is martin en heb een vraag over het instellen van een 301 redirect voor mijn website En zou het echt heel fijn vinden als iemand mij stapsgewijs hier mee zou willen helpen dar ik zelf geen of zeer weinig ervaaring mee heb graag goede uitleg van waar ik op moet letten welke instelling ik moet verranderen als ik deze istelling wil doorvoeren goed hier mijn probleem eerst mar ik heb een website laten we zeggen die er zo uit ziet www.mysite.com/order alza ik op de link druk kom ik netjes op de pagina waar ik moet zijn Maar als ik hem zo typ www.mysite.com/order/ kom ik op een 404 error page van mijn site dus zou ik het graag willen veranderen dat als ik dit typ www.mysite.com/order/ gewoon hier uit kwam www.mysite.com/order un heb ik wel wat gelezen hier en dar mar kom er niet echt uit Dus hulp grvraagd graag zou ik het op prijs stellen dat het in elk detail Woord voor woord uitgelegd dus stap voor stap zodat ik geen fouten maak de versie die ik gebruik is prestashop 1.5.6.2 teven load ik hier mijn htaccess file op die in de root van mijn server staat alvast hartelijk bedankt Martin .htaccess Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 Het lijkt me verstandig om eerst je shop te upgraden naar bv 1.6.1.18 1.5 is al zo oud en veel zaken zijn in de laatste versies allang anders en beter geregeld. ER zijn overigens modules die dit prima voor je kunnen regelen waarbij voor een paar tientjes al het werk uit je handen wordt genomen: https://addons.prestashop.com/nl/url-omleidingen/16928-advanced-url.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts