Speedi Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 HejsaFindes der en smart måde, så man let kan lave en månedsopgørelse over en given kundes handel??Altså så den samler alle givne fakturaer/handler på en måned i et dokumentMvhChristian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Jeg tror orderidbyinvoicedate måske kan bruges til det du fisker efter der, altså funktionen. Jeg tror nok den ligger i classes/order.php men der må jeg være lidt svar skyldig for jeg er ikke helt sikker. Men det var måske også en knap så teknisk løsning du fiskede efter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted October 10, 2010 Author Share Posted October 10, 2010 Det jeg egentlig søgte, var en let måde at lave en oversigt over en given kundes samlede handler i løbet af en måned. Til brug for erhvervskunder, der skal have tilsendt en faktura en gang pr. måned. Kan selvfølgelig samle det i hånden og lave en overordnet faktura selv - men kunne være smart med en sådan funktion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Der findes pt. ikke nogen, men man kunne godt lave en fane ( ligesom invoice fanen under ordre) der gjorde det for dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts