rabb Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Heren en dames, misschien dat iemand mij verder kan helpen. Op mijn prestashop webshop heb ik nu als voorbeeld een 3 tal klanten aangemaakt, na het inloggen staat de klantnaam bovenaan de pagina. Echter als ik inlog de eerste keer met Piet dan krijg ik netjes Hi Piet te zien, log ik daarna opnieuw in maar dan met andere klant gegevens van bijvoorbeeld Jan, dan krijg ik nog steeds de naam Hi Piet te zien. Iemand enig idee waarin ik dit zou kunnen aanpassen of moet zoeken hoe dit op te lossen? In ieder geval bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 Goedemiddag, Ik vermoed dat dit een stukje caching is. Misschien dat je bij je geavanceerde instellingen->prestaties->smarty: Forceer compilatie aan moet zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabb Posted March 23, 2018 Author Share Posted March 23, 2018 Helaas heeft dit niks geholpen, nog andere ideeën? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 heb je al geprobeerd om je browser cache te wissen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabb Posted March 23, 2018 Author Share Posted March 23, 2018 Ook al geprobeerd, ook op de mobiele telefoon en andere computer is hetzelfde probleem helaas. Dus ik vermoed dat het geen cache is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts