jgk-dk Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Hej,Jeg prøver at få lidt mere tekst ind ved siden af billedet når varen vises.Men der er kun en linie hvor er resten blevet af og hvordan løser man dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 HejDu skriver tekst i kategorier. Men kategorier viser du jo i en boks et sted. Mener du på selve varen? Hvilket Theme bruger du? Og svaret på dit spørgsmål er muigvis, at det skal rettes i dit stylesheet. Læg gerne et link til siden eller alternativt et skærmdump, så vi kan se, hvad du præcist mener. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Ja, det må have noget med themet at gøre?I et standard theme vises 300-400 bogstaver der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 Jeg har intet rettet den viser kun 1. liniePt er den nede pga at den ikke loader - hvorfor egentlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Jeg forstår ikke dit sidste spørgsmål om at den ikke loader? Hvad loader ikke? Er det siden?Hvor er du hostet?Og hvilket theme bruger du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Kunne godt bruge et link til din side, så jeg kan se det ved selvsyn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted September 23, 2010 Author Share Posted September 23, 2010 Hej,Som jeg skrev har jeg slettet den og lavet en ny.Den 1. fejl var at kurv og kasse ikke ville loade - det var fordi SSL var tilsluttet.Den 2. fejl var at når nye varer blev tilført ville den ikke loade siden med varerne igen.Link: http://www.gpa-danmark.dk/131/Jeg skal kun bruge dette som et katalog og ikke som en shop - dvs igen køb men med mulighed for at sende en forespørgsel på en vare.Bliver hosted hos one.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Der er mange der har problemer med one.com - prøv at søge i forummet Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted September 23, 2010 Author Share Posted September 23, 2010 Ja det har jeg læst, men også andre der ingen har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted September 23, 2010 Author Share Posted September 23, 2010 Hvilket skal man så vælge??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Jeg bruger Gigahost og er godt tilfreds, bl.a. fordi man kan have ubegrænset antal domæner og databaser. Andre bruger web10 og er godt tilfredse. Jeg tror, det er en smagssag alt efter ens krav til hastighed og sikkerhed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted September 23, 2010 Author Share Posted September 23, 2010 Hvilken er så det bedste af dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Det må du altså selv vurdere - hvis jeg skrev, at det var den ene eller den anden, ville det jo være min subjektive holdning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted October 11, 2010 Author Share Posted October 11, 2010 Ingen hjælp til fejlen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts