Prestafan1234 Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 HejJeg har altid brugt forsendelse ifølge samlet pris. Men nu har jeg fået nogle meget lette varer hjem, så disse vil jeg gerne tilbyde at sende med Maxibrev. Jeg har sat vægt på alle mine varer (over 500 gram der hvor jeg stadig vil sende dem som en pakke og under 500 gram, hvor de må blive sendt som Maxibrev). Men jeg kan ikke få det til at virke. Hvis jeg vælger en vare der vejer 200 gram, så skriver den stadig at det koster 49 kr. i porto (min pakkepris).Jeg har stadig sat shoppen til, at man får gratis forsendelse hvis man køber for over 600 kr. idet jeg går ud fra, at disse to ting kan kombineres?Vedhæfter lige et par skærmdumps af mine indstillinger efter vægt og efter pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Der har tidligere været en fejl i PS, så de identifiers der var for forsendelse ikke blev opdateret. Prøv at gemme det du har opsat for forsendelse en gang til./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Hej KjeldDet har jeg lige forsøgt, desværre med samme resultat:-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Begge dine sites bruger stadigvæk fragt pris efter varens pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Hej TimUdelukkende fordi det ikke virker. Når shoppen står til pris efter vægt, så virker det heller ikke længere med fri fragt ved køb over 600 kr. Derfor skiftede jeg tilbage her til aften Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Det lyder underligt, måske det er de gamle priser der driller. Har du prøvet at slette alle fragt setting og starte forfra med det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Næh, det har jeg ikke, men det vil jeg prøve nu - folk er jo gået i seng og køber ikke noget nu;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 hehe lige præcis, det kender jeg godt. Jeg har lige implementeret noget Javascrip submit for kontakt formularen så den ikke reloader vinduet når man trykker submit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Nu virker det:-)Jeg slettede Carriers, Price ranges og Weight ranges (de sidste to var ikke nok til at få det til at virke - det prøvede jeg først). Nu virker det både med vægt, og når beløbet er over 600 kr. er det gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Smukt Husk at rette overskriften i emnet til [LØST] Emne, så letter du kjelds arbejde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts