stuffb Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Tjena!Har två frågor.Fråga 1 - Mails (.txt och .html)Min första handlar om mails-foldern (som innehåller olika beställningsstatusar som skickas ut). Jag har ändrat en .txt fil men html filen ändras ej. Hur gör jag för att ändra på dessa mail som skickas ut?Fråga 2 - VarukorgJag har två stycken fraktleverantörer, posten och DHL. Posten är billigare än DHL och om någon sätter en produkt i varukorgen som har en frakt på säg 29:- (posten) så visar den DHL automatiskt på 69:-. Detta kan man ändra i orderbekräftelsen men det skrämmer ju bort kunder. Jag har testat att ändra så att Posten är standard-fraktleverantör men då visas alla produkter som har DHL som fraktleverantör i varukorgen som frakt = 0kr.Några ideer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockbottle Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Hejsanhar du fått svar på dina frågor?1 Pröva att ändra i Translations - Moduls - Mails.eller ändra direkt i HTML filen.2 - Kör du frakt via Vikt eller Pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts