robert3dbis Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Buna ziua,A mai avut cineva aceasta problema ?http://www.google.ro/search?hl=ro&source=hp&q=camereip.info&btnG=Căutare+Googledaca dati in cache o sa apara ceva de genu :Căutarea dvs. - cache:vUtPEjOX10AJ:www.camereip.info/ site:camereip.info - nu a returnat niciun document.Sugestii:Asiguraţi-vă că toate cuvintele sunt ortografiate corect.Încercaţi alte cuvinte cheie.Încercaţi cuvinte cheie mai generale.Încercaţi să folosiţi mai puţine cuvinte cheie.------------------------------------------------------------Sugestiile pe care le da sunt irelevante pentru ca mai am si alte site-uri si au mai multe cuvinte cheie decat pe acesta.Este problema de indexare dar nu gasesc problema.Mentionez ca aceasta problema nu o am la toate paginile.Unele + pagina de index.Multumesc de raspunsuri / sfaturi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
teo_g Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Acele pagini nu ti-au fost introduse inca in cache, abia de acum incolo vor fi puse in cache-ul lui google. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert3dbis Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 deci sa inteleg ca este OK ce mi se intampla la site ?am inteles.multumesc frumos de raspuns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert3dbis Posted September 17, 2010 Author Share Posted September 17, 2010 dar....cam in cat timp se va indexa ? trece cam mult timp si nu vad nici o modificare.+ am pus reclame de la google si nici pe acestea nu le contorizeaza ( vizualizarile ) . posibil si clikurile ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abh Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 problema cu indexarea e mai complexa, poate ai continut duplicat pe pagina, erori, etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...