Jeroen Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 Het lukt mij niet om combinaties te maken in PS 1.7. Als ik de combinaties aanmaak dan zegt hij dat het aangepast is in de FO. Echter zowel in de FO als de BO is niets te zien.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted March 23, 2018 Share Posted March 23, 2018 deze staan onder kenmerken en functies. Heb je ze ook gekoppeld aan een product? Nadat je ze aangevinkt hebt moet je nog wel op generate klikken en een evt. prijs/gewichtimpact ingeven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted March 23, 2018 Author Share Posted March 23, 2018 Alles staat goed ingesteld. Als ik de combinaties kies in het combinatiemenu dan geeft PS aan dat het gelukt is, maar de combinaties worden niet zichtbaar en dus ook niet bewerkbaar. Het vreemde is dat het soms wel lukt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Hier ook mee gesukkeld. Verder vind ik het een pain in the ass, dat je voor elk combinatie artikel met een afwijkend gewicht/prijs, dit manueel dient te berekenen. De leverancier levert een CVS bestand met prijzen en gewichten van elk combinatie product, zodoende als je zo'n 4000 combinatie producten via CVS wil importeren, ben je het haasje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heatnet Posted October 6, 2018 Share Posted October 6, 2018 De combinaties worden wel gemaakt, maar de eerder ingegeven prijzen worden niet gecombineerd. Per product de diverse waarden ingegeven bij het kenmerk, maar als ik alles wens te combineren, worden geen prijscombinaties gemaakt. Wat is eigenlijk de functie van FUNCTIES En verschil tussen functies en kenmerken. Bij eerdere PS versies was het veel duidelijker en makkelijker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts