MistrM Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Om jag vill lägga till en svensk mailrubrik för till exempel mailet Payment.html så står det nu "Payment Accepted" när mailet kommer till kund i mailboxen. Räcker det att lägga till en rad med $_LANGMAIL['Payment Accepted] = 'Betalning accepterad'; i /sv/lang.php för att ändra mailrubriken eller krävs det mer? Var kan jag hitta alla de engelska varianterna som de svenska mailen hämtar infon ifrån, alltså frasen "Payment Accepted"? Jag letade runt med måste missat totalt eller blivit tillfälligt blind.....// Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Översättningarna för mailrubrikerna för olika orderstatus ligger under Orders->Statuses, där kan du också styra vilka som ska generera mail till kund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MistrM Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 HejTack för svaret. Dock klantigt av mig att inte se det, men jag bara tog för givet att de mailrubrikerna med låg i lang.php// Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts