Henrik Wennergren Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 HejJag har upptäckt ett problem som jag inte har lyckats lösa ännu.I orderbekräftelsemailet visas fel antal produkter. Dvs det visas inte det antal av en produkt som kunden har köpt utan det totala lagersaldot av den produkten inklusive alla kombinationer. Av någon anledning så är det också samma siffra som skickas med till DIBS. Dvs rätt pris på produkten och rätt slutsumma som kunden betalar, men fel antal produkter och summering av produkt på produktraden.Om jag har förstått det hela rätt så är det variabeln $products som av någon anledning bär fel information. Den variabeln deklareras i classes/PaymentModule.php men jag har inte lyckats klura ut vad som är fel. Någon som har en idé?Jag bifogar en skärmdump på orderbekräftelsemailet.All hjälp emottages tacksamt!/Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Visas antalet rätt på produkter utan attribut/kombinationer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Wennergren Posted September 14, 2010 Author Share Posted September 14, 2010 Det vet jag inte, jag har inga produkter utan attribut/kombinationer. Jag får försöka lägga upp en i kväll och testar./Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts