elund Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Hej :-)Jeg har lige opgraderet til PrestaShop 1.3.1, ePay modul 3.1 samt OnePageCheck.På siden “udfyld betalingsinformation” er der stadig flere links der er forkert.Eks. peges der på https://relay.ditonlinebetalingssystem.dk/relay/v2/relay.cgi/prospeed.dk/i stedet for http://prospeed.dk/ ved mit logo.Det samme gør sig gældende ved “Din konto”, “Din kurv” m.fl., hvis jeg altså valgte at vise dem.Nogen der har en løsning til problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Vedr. dit logo, så kan jeg altså ikke se, at der peges forkert?? Der linkes til http://www.prospeed.dk/Din konto, din kurv osv. kan jeg jo ikke tjekke, når du har skjult dem...Har du tømt din cache?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Undskyld, jeg var for hurtig med svar:-(I betalingsvinduet kan jeg godt se, at der linkes til relay-siden. Men er det ikke fordi det er integreret på siden? Altså at transaktionen foregår på deres server, og de blot viser dit logo? Det samme sker på min side (også ePay). Det værste ved dette er, at folk der lige bliver i tvivl om noget og gerne vil tilbage til shoppen, ikke kan komme det. Hvordan ser det mon ud hos andre, der bruger andre betalingsgateways? Linkes der rigtigt tilbage til shoppen ved klik på logo Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Hvordan ser det mon ud hos andre, der bruger andre betalingsgateways? Linkes der rigtigt tilbage til shoppen ved klik på logo På http://www.billigegolfbolde.dk/ virker det med ePay, så det kan lade sig gøre.Jeg har lagt mærke til, at de har en baseurl=http://www.billigegolfbolde.dk til sidst i linket på browser-linien,men det har jeg umiddelbart ikke kunnet få til at virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Jeg er ved afgrænse mit problem,og det ser ud til at frikende både ePay og OnePageCheckout-modulet.Problemet opstår nemlig første gang jeg aktiverer mit Prospeed-theme.Skifter jeg så tilbage til standard-themet er problemet der stadig.Og selv om jeg sletter de smarty-compilerede filer og browser-cache og cookies m.m.,virker det stadig ikke mere i standard-themet.Så det må være noget mere der skal slettes for at få det til at virke igen.Nogen ideer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Jeg ved ikke hvordan dit logo'et linker til din forside, men prøve med en fuld adresse som http://www.prospeed.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Nej, det er nok også mit problem, at jeg heller ikke ved det ;-)Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan den lange relayscript-adresse kan blive tilføjet.Det hjælper f.eks. ikke noget at udskifte href="{$base_dir}" med href="/" i header.tpl <!-- Header --> {$HOOK_TOP} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 prøv at udskifte det med http://www.prospeed.dk. Jeg tror relay scriptet bruger Javascript til at skifte URL adressen ud, og den tror så den skal linke til eget domæne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Det har jeg prøvet uden at det ændrer på noget.Husk på, at det ikke kun er logoet, der får et forkert link.Se evt. på test.prospeed.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Hmm, nu har jeg lige kigget lidt i deres specs til opsætningen af betalingsløsninger, og jeg kan ikke lige se at der står noget om det. Har du spurgt dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted September 18, 2010 Author Share Posted September 18, 2010 Ja, jeg har også en længere dialog (support ticket) kørende med ePay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Så finder i jo nok svar den vej Så er der ikke den store grund til at vi ligger mere krudt i det her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Blom Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Hej Elund,Hvis du stadig ikke finder en løsning så giv Prestahotel et kald. De vil helt sikkert gerne hjælpe :-)Det er dem som har lavet det for mig.- Casper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarzom Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 @Elund.Fik du nogensinde løst dit problem ? Jeg har nemlig nøjagtig det samme problem i min shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 Jeg har ikke fundet den rigtige løsning.På www.prospeed.dk løste jeg problemet ved at hard-kode linket til toplogoet.Jeg fik så etableret et ePay-testkonto på www.brygkunst.dk, men da virker det hele bare???Så jeg er desværre ikke kommet videre med fejlfindingen, men fejlen ligger åbenbart ikke i hverken Template eller One Page Checkout. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 prøv evt at skrive til Mark(at)Epay.dk han burde kunne hjælpe dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 prøv evt at skrive til Mark(at)Epay.dk han burde kunne hjælpe dig. Mener du, at han er bedre end thomas(at)epay.dk? ;o)Mon ikke at de to har drøftet problemet sammen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zippen Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Fandt du nogenside en løsning på problemet?Jeg har nøjagtigt samme problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Fandt du nogenside en løsning på problemet? Nej! Se venligst her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zippen Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Tak for det! Vil prøve at gøre det samme.Virkede det hele bare på http://www.brygkunst.dk? Hvilken version af prestashop har du brugt der?Hvis du ikke har noget imod det, vil jeg gerne lige stille dig et par spørgsmål til dine shops.• Hvor får du dem hosted? Siderne skifter pænt hurtigt. Min testshop www.shop.hojagrafisk.dk er hos Gigahost og er enormt langsom. Har også bemærket det på nogle CMS sider jeg har hos dem.• Din one step betalingsdel er super. Hvor har du den fra?Takker for det hurtige svar ;o) Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Virkede det hele bare på http://www.brygkunst.dk? Hvilken version af prestashop har du brugt der? Version 1.3.0.10 . Men hvis jeg var dig ville jeg vente på at version 1.4 er færdig. • Hvor får du dem hosted? Siderne skifter pænt hurtigt. Min testshop www.shop.hojagrafisk.dk er hos Gigahost og er enormt langsom. Har også bemærket det på nogle CMS sider jeg har hos dem. DomainDirect • Din one step betalingsdel er super. Hvor har du den fra? Prestashop Planet. Men ifølge PrestaShop Modules har Prestashop Planet ikke ret til at sælge One Page Checkout. Så køb den hos PrestaShop Modules i stedet for. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael_ePay Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 HejDen nyeste version af ePay modulet burde løse problemet med forkerte URLs, når man benytter relay-scriptet.Er der stadig problemer, så må I meget gerne skrive til os, så vi kan få det rettet til næste version af ePay modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted March 5, 2011 Author Share Posted March 5, 2011 Hej MichaelJeg har lige installeret det nye ePay modul på min testshop brygkunst.dk.Umiddelbart løser det IKKE problemet med forkerte URLs. Prøv selv efter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael_ePay Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 HejUmiddelbart virker det fint her. Der er dog et par problemer med et par links.Du kan løse problemet ved at sørge for, at alle dine links er angivet relative.Derudover kan du prøve at fjerne [removed][removed]fra epayment.tplEllers er du meget velkommen til at sende en mail ind til os, så ser vi gerne på problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael_ePay Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Hov, jeg prøver lige med koden igen: [removed][removed] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts