Ezequiel Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Någon som vet hur man gör för att koppla in fler betallösningar än PayPal, skulle behöva koppla så att man kan betala med Visa, Mastercard fast utan PayPal, dvs att man kopplar den till sin bankTacksam för svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjoli Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Menar du kopplat till din bank?Jag har använt Paypal hela tiden. Kunden behöver inget Paypalkonto för att det ska gå, däremot behöver du ett.Sen kan du flytta pengarna från Paypal till ditt konto.Eller har jag missuppfattat dig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ezequiel Posted September 14, 2010 Author Share Posted September 14, 2010 Nej, du har förstått mig rätt.Dock verkar många kunder tro att man måste ha paypal för att använda sig av tjänsten.Men det är väl bäst att bara skriva med stor text att så ej är falletTack för ditt svarMvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts