viho Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 ik ben aan het opzetten van een winkel in Prestashop nadat ik jarenlang via diverse online winkelprogramma's heb gewerkt...na veel omzwervingen bij Prestashop terecht gekomen en het lijkt veelbelovend!!De testshop staat er op en nadat ik een testbestelling heb gedaan blijkt dat er twee mailtjes naar de klant worden gestuurd, eentje met een bevestiging van de order en eentje die aangeeft dat er op betaling wordt geacht.Echter... ik krijg zelf geen melding van het feit dat er een order is geplaatst, wat heb ik verkeerd gedaan?Tako Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Je hebt niks verkeerd gedaan alleen je moet even je email adress invullen.Kijk onder modules E-mail meldingen v2.2Verstuur e-mail updates naar klanten en verkopers>> ConfigurerenSucces ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viho Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 Geweldig.... hoe simpel kan het leven zijn, bedankt Bert voor je snelle reactie....ik ben bang dat ik nog wel vaker zal gaan posten voordat de shop echt de lucht in gaat Tako Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts