kevinderas Posted March 16, 2018 Share Posted March 16, 2018 Beste, Ik zoek een module om onderstaande zie figuurzeepje wolk, ik wil de kleuren uit het overzicht halen (deze lopen gewoon onder de buttons) Maar ik wil overgaan naar een volgend systeem : Als je op de pagina van het gekozen artikel bend dat je de mogelijkheid hebt op een button te drukken en dat er een popup opengaat met eventueel kleuren, foto's of lettertypes. Ook zou het makkelijk zijn moest je kunnen kiezen voor een prijsstijging. Ik gebruik momenteel versie 1.6.1.18 Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted March 16, 2018 Share Posted March 16, 2018 die zal je moeten laten maken. Ik ben zelf ook behoorlijk lang op zoek geweest naar zoiets, maar dat is er niet in een standaard module. Een goede prestashop ontwikkelaar kan dit echter wel voor je maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevinderas Posted March 16, 2018 Author Share Posted March 16, 2018 Dank curious, kan je me zeggen waar ik hiervoor terecht kan en hoeveel ik daarvoor ongeveer moet tellen? Mvg, kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted March 16, 2018 Share Posted March 16, 2018 ik kan natuurlijk geen prijzen voor iemand bepalen. De laatste keer dat ik iets voor me heb laten ontwikkelen koste me dacht ik € 1.400 excl. btw. Je kan bij https://www.prestashop.com/nl/experts/internetbureaus kijken naar gecertificeerde bureaus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts