Prestafan1234 Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 HejJeg har installeret modulet Facebook like, som vises på alle min produkter. Det fungerer fint:-) Nu har jeg efterfølgende lavet en fanside på Facebook og kunne godt tænke mig, at når en kunde klikker på Facebook like, så er det min fanside, de synes godt om (så kan jeg også følge med i, hvor mange der er) Med Facebook like modulet står der jo blot "vær den første af dine venner der synes godt om dette produkt" eller noget i den dur. Så vidt jeg kan se, så er modulet blot en iframe, som er helt generel - så spørgsmålet er, kan jeg lave det så det registreres på min fanside, når en kunde synes godt om?Hører i øvrigt gerne om andres erfaring med fansider og hvordan I bruger dem:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Min teori omkring fanside på bla. facebook er at de giver en eller anden tillidsværdi hos kunderne, om det er rigtigt det ved jeg ikke. Men min teori er at hvis en virksomhed har mange "fans" så er det jo nok fordi gør noget rigtigt.At der står “vær den første af dine venner der synes godt om dette produkt” kunne godt være fordi ikke kan trykke "synes godt om" endnu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Hej TimTak for svar - jeg synes også jo mere markedsføring, jo bedre:-)Jeg kan se, at du har en "del på Facebook). Men dette er vel også blot at folk slår noget op på deres væg om et produkt på din side og ikke bliver fans. Jeg savner vel egentlig en facebookknap der linker til min fanside - ligesom jeg manuelt har sat ind i Frontpage editoren på min forside. Mon der findes noget, der kan det?EDIT: lol - lige over mit indlæg sidder der en stor fed reklame for et facebook modul http://www.prestastore.com/en/social-networks/517-e-marketing-fanclub-facebook.html&adforum;- her kan man da vist tale om banner blindness. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Altså vi har haft selve fansboxen på sitet, men har lige fjernet det i forbindel med et mindre redesign af siden. Nu har vi en "knap" i stedet for i venstre side at sitet hvor der står "besøg os på facebook". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Ja, det kan jeg da godt se - har du blot lavet den manuelt? Hvis ja, hvilket modul har du sat den ind i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Jeg har lagt det ind i bunden af blockcategory.tpl i modules/blockcategory/ og så style et mellemrum. Jo det er bare et billede der er lagt op. Faktisk er alle tingene under kategorien lagt ind i bunden. Hvorfor så det? Jo man kunne jo godt bruge et modul, fx freeblock eller lignende. Men det er lidt min overbevisning at jo flere moduler man smider ind desto langsommere bliver sitet, derfor har jeg bare lagt det ind der i bunden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Jeg har valgt at benytte samme løsning som dig, men har blot lagt det under betalingslogoet i stedet Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Enig i at det bliver langsommere, men det er jo lidt sjovt at man "møder" sine venner når man kommer til en shop.. det gør man jo med den originale FB-kode.Mvh.jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts