dwatte Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Hejsan!I PS 1.2.5 kunde man välja att visa priser både med och utan moms på produkterna, men jag kan inte hitta den funktionen någonstans i PS 1.3.1. Är den borttagen eller finns det något knep? tackDaniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piggen Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Tjena!Har du löst det?Jag behöver också kunna erbjuda priser med och utan moms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwatte Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Nej ingen lösning än Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizkaa Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Nej ingen lösning än Gå in på denna sidan så kommer ni att lösa era problemhttp://www.prestashop.com/forums/viewthread/69312/P0/integration/solved_displaying_tax_included_and_tax_excluded_at_same_time_dot_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestbuysweden Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Helt ny med Prestashop, fantastisk webbutik lösning, så mycket enklare än Oscommerce.Kort fråga: Jag vill att alla priser skall synas ex moms och sedan läggs 25% moms på i Kassan. Hur görs det enklast?Momsen har jag satt till 25%, det är klart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts