Homeshop.dk Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 HejsaSidder og roder lidt med min baggrund, har fået en screendump fra photoshop med min shop som den skal se ud når den engang bliver færdig men, kan ikke rigtigt finde ud af at sætte græsset ind som baggrund.... mit problem er Når jeg vælger den som baggrund kommer den kun i centercolumn og ikke i siderne og jeg skal stadig have center til hvid og kun uden om skal være græs og her kommer mit spørgsmål så....Skal jeg lave en baggrundsfil hvor center er blank og kun græs i siderne eller kan man nøjes med at indsætte det i siderne.... Og hvor skal jeg rette det henne af? På forhånd takHar vedhæftet screenshot af hvordan det skal se ud... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Du skal finde global.css i din theme mappe Også ellers bare igang med at rodde med themet der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Tak for det jeg roder videre så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts