lape Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Ik heb de twenga module via de prestastore gekochtheb hem geinstalleerd maar weet nu niet echt wat te doen, in de module configuratie staat er:URL you have to communicate to Twenga.com: http://www.funky-lama.com/modules/twenga/export.phpma heb geen idee wa ik met die link moet doen, als ik erop klik krijg ik alleen mijn volledige catalogus in text vormen vind mijn shop ook nie op twenga dus het is nog nie gelinkt aan elkaariemand een idee wat ermee te doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lape Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 Heeft er echt niemand ervaring met deze module?de makers (prestastore team zelf) weten blijkbaar niet eens hoe hun eige module werkt, twenga geeft geen antwoord en de twenga.com mail is gewoon kapot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickJagger Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Is dit ooit nog goed gekomen? Ik overweeg ook het te installeren. Goed plan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lape Posted January 17, 2011 Author Share Posted January 17, 2011 nee, niemand wist et antwoord, zelfs de makers nietik heb zelfs twenga gecontacteerd, die hebben nooit geantwoord, noch twenga.com noch twenga.nlhet zou u website moeten spideren ofzo en dan u producten op twenga zetten, maar het werkt totaa niet.ik kan het niet aanraden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
misa Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Die URL is de link naar het spiderbestand welke door Twenga wordt uitgelezen, dus lijkt mij in orde, of je zou dit gegenereerde bestand moeten opslan als .txt en deze zo aanleveren.product_url;designation;price;brand;image_url;description;category;ean;shipping_cost;in_stockDit zijn wel de juiste aanlever specificaties en alles staat erin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickJagger Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Ok, top. Thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
lape Posted January 17, 2011 Author Share Posted January 17, 2011 ja maar, ik heb op twenga gekeke en de producte staan er niet op.en in txt zelf aanlevere zou leuk zijn als twenga zou antwoorde op mails:) de twenga.com mail werkt zelfs niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
misa Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Heb je wel een account bij Twenga dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lape Posted January 17, 2011 Author Share Posted January 17, 2011 ja heb ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
misa Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 ja heb ik en geen contactpersoon, ik neem aan dat je ook commissie betaalt Link to comment Share on other sites More sharing options...
lape Posted January 17, 2011 Author Share Posted January 17, 2011 ik heb nergens iets gelezen over commissie.... stond ook nergens vermeld op de prestastore toen ik de module kocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
misa Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Solden! Solden! Solden! = toch uitverkoop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
misa Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 ik heb nergens iets gelezen over commissie.... stond ook nergens vermeld op de prestastore toen ik de module kocht Als je je producten op Twenga wilt hebben dan moet je een contract met ze afsluiten en vervolgens nemen ze jullie spiderbestand op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lape Posted January 17, 2011 Author Share Posted January 17, 2011 solden is uitverkoop jaen dat mochten ze wel even vermelden op die module Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gusditz Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Ik heb net een account aangemaakt bij Twenga, maar de gratis module die al in de Prestashop wordt meegeleverd werkt niet in Nederland. Dat is mij net ook nog door Prestastore bevestigd. Welke module heb jij dan gekocht? Werkt die wel in Nederland?Ik heb ook al een email aan Twenga gestuurd. Ook zij vermelden dat zij alleen een interface hebben voor Os-commerce en Magento.Ik hoor graag welke module je gekocht hebt en of hij ook werkt met de Twenga tracking tools op Twenga Ready to Sell (https://rts.twenga.nl/). Link to comment Share on other sites More sharing options...
lape Posted July 21, 2011 Author Share Posted July 21, 2011 Geen idee of mijn module werkt eerlijk gezegd, was weggesmeten geld, heb tientallen mails naar twenga gestuurd en nooit antwoord gekregen dus ik heb het opgegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voodoochild Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 ik heb nergens iets gelezen over commissie.... stond ook nergens vermeld op de prestastore toen ik de module kocht Er zijn 2 varianten bij Twenga, Een betaalde en een gratis indexering, ik hoop wel dat je een sterke host hebt want zodra je wordt gevonden zijn er soms wel 70 spiders actief op je site, en dat vreet bandbreedte kan ik je zeggen ! Kijk ook eens naar shopwiki, werkt ook goed en heeft ook een gratis variant Greetz, Voodoochild Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts