jeg-er-mini Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Min betalingsproces på min prestashop er med paypal hvor den går over på deres siden og de skal oprette sig som kunde. Men har hørt at man kan få det i pop-up, uden kunden skal registrere sig?Kan man det? og hvordan?Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Jeg kender ikke paypal, men mener at det hedder ekspress checkout eller sådan noget, og er en betalt ekstra service hos dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ja. Det koster 30 USD om måneden og har de samme skyhøje gebyrer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Sørensen Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Du kan læse mere om Paypal Express Checkout på denne side:https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Merchant/merchant/ExpressCheckoutIntro-outsideMVHKim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts