Homeshop.dk Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 HejsaVille høre om man hvordan man gør så man ikke skal vælge moms (25 %) i dropdown menuen ved vareoprettelser, har prøvet alt muligt men det er ikke lykkedes mig..Er der nogle der kan hjælpe ?Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Korsgaard Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Under Payment > Taxes kan du angive, om der skal angive om moms skal aktiveres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Tak for svar det har jeg også gjort men jeg skal alligevel hver gang jeg opretter en vare vælge dropdown menuen og vælge 25 % moms den står standard til INGEN MOMS i dropdown menuen...Men det kan være det "overstyrer" når den er sat op i payment... Checker lige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Hmm det virkede så stadig ikke se de to screens jeg har vedhæftet med opsætningen jeg har lavet Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Hej Homeshop...Den står som "LØST" Hvordan gjorde du..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 Jeg løste det på den måde at jeg importerer alle varer som csv filer og laver en kolonne med moms 25 - når du så indlæser filen udfylder den moms..Fandt aldrig ud af om den kunne gøre det ved manuelt køb Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Jeg løste det på den måde at jeg importerer alle varer som csv filer og laver en kolonne med moms 25 - når du så indlæser filen udfylder den moms..Fandt aldrig ud af om den kunne gøre det ved manuelt køb Tak for svaret Men det løser jo desværre ikke det daglige problem med at man SKAL huske at vælge...Mvh.Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts