OceanShop Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Jeg har bøvlet med at følge min ordreproces i Google Analytics. Jeg kan simpelt hen ikke få målkanalerne defineret korrekt. Er der nogen der har positive erfaringer med en korrekt fungerende opsætning. Kan oplyse at jeg bruger ePay som betalingsudbyder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 HejFandt et indlæg om, at det åbenbart er et generelt problem med ePay - og nu kan jeg ikke finde det igen. Jeg har én gang - ud af mange ordrer - set en målkonvertering i min Google Analytics. Men jeg har ikke haft tid til at forfølge det nærmere. Måske skulle du skrive til ePay? (ellers gør jeg det, når jeg har mere tid)Så forresten lige, at du stadig ikke har implementeret de rettelser til dit css jeg gav dig til oceanshop. Synd, når nu din indkøbskurv osv. står forkert, og det er rettet med den fil jeg sendte dig i foråret;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 http://www.prestashop.com/forums/viewthread/64642/dansk/google_analytics_ecommerce_tracking Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 HejDet ser ud til at virke hos mig nu. Har i går opgraderet PS og seneste version af ePay (3.1), og jeg har i dag fået en ordre, hvor jeg i GA kan se konverteringsraten:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts