mrozendaal Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 Hallo,Ik ben bezig met het opbouwen van een nieuwe shop, alles gaat goed alleen het volgende kan ik niet iets voor vinden:- Is er een mogelijkheid om een minimaal aantal van bijvoorbeeld 25 stuks te noemen en niet 1 stuk? - We hebben nu voor kleine orders onder € 14 dat er een toeslag op de verzendkosten is van 2,95. Is dit ook mogelijk of is er een andere oplossing voor?- Kan je de shop zo instellen dat klanten niet perse een account aan moeten maken wanneer ze bestellen? Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 1: Minimum Order Quantity, niet in een default PS (misschien met een add-on).2: Low Order Fee, niet in een default PS (misschien met een add-on).3: Purchase without an Account, Niet in een default PS (er is een commerciële add-on meen ik). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrozendaal Posted August 28, 2010 Author Share Posted August 28, 2010 Bedankt voor de snelle reactie, ik ga eens kijken of er modules voor zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchCoding Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 25 stuks per product? of 25 producten in je mandje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrozendaal Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 per product, dus minimaal 25 stuks bestellen, heb wel een module gevonden voor een ouder versie, maar die werkt niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchCoding Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Stuur mij de link even Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrozendaal Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 http://www.dzak.net/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=30http://www.prestashop.com/forums/viewthread/11553/minimum_order_on_product Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubblemaker Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 hier vind je de module om te betalen zonder account aan te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts