Jump to content

Waarom word mijn tekst niet opgeslagen van een nieuwe blog?

Recommended Posts

Ik heb diverse blogs gemaakt, geen probleem. Ik vond het weer tijd om voor Pasen 1 te schrijven. 

Ben al uren bezig maar hij lijkt op te slaan, kijk ik voor in staat alleen m’n eerste zin er in, kom ik weer aan de achterkant, weg tekst behalve 1 zin met foto... alles bekeken maar ik kom er niet uit. 

Iemand de oplossing? 

ik heb je vraag even naar deze categorie verplaatst zodat meerdere mensen het lezen. 

Graag bij een vraag zoveel mogelijk informatie delen zodat het duidelijk wordt waar je mee werkt:

1. Welke prestashop versie gebruik je

2. Welke blogmodule gebruik je

3. In welke browser werk je

4. Heb je de cache van zowel de shop, als die van je browser al eens geleegd?

Ooh ok dank je, ik ben helemaal nieuw met alles.. het is zo nu en dan vreselijk ingewikkeld.

Presta shop versie is  1.6.1.17

Blog module is 3.7.4 

browser: Mobile Safari 11

cache diverse keren geleegd dus dat is het ook niet.

Ik neem aan dat je niet op een mobiel je webshop aan het bijwerken bent? Of wel?

Je hebt het over een blog module, maar dat zit niet standaard in prestashop. Ik vermoed dat je de prestablog module gebruikt aangezien die in een 3.7.4. variant bestaat.

Ik ken die module niet goed genoeg om er direct wat van te zeggen, maar wat ik wel weet is dat je het probleem het beste even voor kan leggen bij de module maker. Deze zal je ongetwijfeld verder kunnen helpen.

Als alternatief zou ik de blog eens met een pc of laptop op chrome of firefox uittesten. Veel functies zijn op mobiel net even anders en kunnen soms voor verrassingen zorgen.

Nee ik werk voornamelijk op m’n iPad bij wat meer werk pak ik mijn laptop.

klopt deze module is extra gekocht, het gekke is dat ik er 3 eerdere blogs gewoon kon plaatsen. 

Ja de vraag heb ik ook bij hun neergelegd, maar duurt altijd vrij lang voor er antwoord komt, ik had gehoopt hier wat wijzer te worden zodat ik verder kon gaan. 

Maar wel bedankt voor je tips, ga ik uitproberen!