Hvalen Posted August 25, 2010 Share Posted August 25, 2010 HejsaEr det ikke muligt at få en tekstboks hvor man kan indtaste hvor mange stk. man ønsker af en vare, istedet for at trykke på"tilføj til kurv" knappen det antal gange man nu vil have varen ??Mvh.Hvalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 25, 2010 Share Posted August 25, 2010 Hej med dig.Nu ved jeg ikke hvilken version, du kører med.Men den jeg kører med (ver.1.3.1.) findes den mulighed altså. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hvalen Posted August 26, 2010 Author Share Posted August 26, 2010 jeg kører også 1.3.1Men som standard har jeg ikke den mulighed i min udgave. Er det et modul eller ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 OK,nu skriver du ikke om det er på listebilledet, eller inde på selve varenDet er på selve varen, at jeg har den mulighed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hvalen Posted August 27, 2010 Author Share Posted August 27, 2010 så er det på "listebilledet" jeg mener jeg vil kunne styre antal der lægges i kurv Hvis jeg klikker ind på varen kan jeg selv vælge som du skriver.mvh.Hvalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
havegang Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Hej Der findes en løsning her:http://www.prestashop.com/forums/viewthread/28136/general_discussion/solved_add_quantity_box_to_product_listingHar lagt det på min egen side og det virker efter hensigten./Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts