Neronero Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Hallo Mensen, ik hebben probleem die ik hier voor leg.Bij het afrekenen krijg mensen in mijn shop het volgende te zien:"Er zijn geen verzendmethodes beschikbaar die op dit adres bezorgen."Ik heb alleen een bedrag proberen te wijzigen, en daarna kreeg ik constant boven staande melding. Er kan dus niet worden afgerekend. Weet iemand hoe dit kan zijn gekomen of wat hier aan te doen?Ik heb alles nagelopen, verwijderd en opnieuw verzend methode opgezet, maar het helpt niet.Iemand bekend hiermee?Alvast bedankt voor de hulp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Kan van alles zijn, denk dat je meer dan alleen je bedragen hebt gewijzigd.Ik wil wel helpen, PM me anders je admin gegevens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neronero Posted August 26, 2010 Author Share Posted August 26, 2010 Hallo Mensen, ik hebben probleem die ik hier voor leg.Bij het afrekenen krijg mensen in mijn shop het volgende te zien:"Er zijn geen verzendmethodes beschikbaar die op dit adres bezorgen."Ik heb alleen een bedrag proberen te wijzigen, en daarna kreeg ik constant boven staande melding. Er kan dus niet worden afgerekend. Weet iemand hoe dit kan zijn gekomen of wat hier aan te doen?Ik heb alles nagelopen, verwijderd en opnieuw verzend methode opgezet, maar het helpt niet.Iemand bekend hiermee?Alvast bedankt voor de hulp. OPGELOST! was vergeten de bedragen van verzending in te voeren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
reivis Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Hallo,Ik heb hier hetzelfde probleem.Ik heb naar mijn weten alles ingevult maar ik krijg hem niet werkend.Zal wel een simpele oplossing zijn maar ik kan hem niet vinden.Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.MvgReivis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruben6 Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Staan al je landen en zones zoals het hoort? Dat wil nogal eens een probleem geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reivis Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Alle landen en zones staan er gewoon in en zijn geactiveerd.Ik heb hier niets aan verandert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dries Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 ik heb zowat hetzelfde probleem. Zones ingesteld en landen etc... prijzen ook. Maar voor één of andere reden krijg ik steeds dezelfde prijs alhoewel ik 2 verschillende zones heb ingesteld (Belgie en wereldwijd). Belgie heb ik uit de zone wereldwijd gehaald en in een nieuwe zone gestopt genaamd belgie (voor de duidelijkheid) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts