Son Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Beste mensen, Ik zie nergens de mogelijkheid om een product review te schrijven. Kan ook geen gratis module hiervan zien in addons. weet iemand hier iets van.? heb prestashop versie 1.7.2.4 mvg Songul Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Die is er ook niet standaard, maar wel via https://mypresta.eu/modules/advertising-and-marketing/free-product-reviews-comments.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Generaal Posted March 28, 2018 Share Posted March 28, 2018 Ik heb deze geïnstalleerd, maar zit met een probleempje. Als er een review ingevuld wordt en geklikt wordt op "verstuur", gebeurt er niets. Enkel de knop "annuleren" werkt. Ik heb de email vertalingen al nagezien, niets te vinden. ook de nl vertaling staat in de module. Iemand 'n hint, PS versie: 1.7.3.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts