djjerom Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 (edited) Na enige tijd is mijn webshop nu online die is gemaakt met prestashop 1.7 Ik zou het prettig vinden als ik wat feedback krijg op deze webshop. Het gaat vooral om het verkopen van lichtgevende feestartikelen. http://www.glowmania.nl Edited February 21, 2018 by djjerom (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 21, 2018 Share Posted February 21, 2018 Hoi djjerom, Er valt voor mij eigenlijk niet zoveel te zeggen. Je gebruikt het standaard thema zonder een eigen touch er aan te geven. Alles werkt volgens mij naar behoren. Wat dat betreft geen enkele opmerking. Mooi zou zijn als er een eigen twist aan werd gegeven waardoor je shop iets unieks krijgt, en dat is zeker mogelijk! Ook met het standaard thema. Daarnaast wat kleine praktische zaken: - De favicon die je gebruikt is de standaard prestashop favicon - Je hebt een filter in de linker kolom, maar er is geen enkele criteria ingesteld (prijsbereik, eigenschappen, kleuren etc.) - In de footer staan de standaard prestashop credentials - de chat van smartsupp kan je qua kleur beter laten matchen met de rest - er zitten nog wat vertaalzaken in (bv in de outlet staat bij de prijs 40% opslaan) Dat is gewoon de auto vertaling en natuurlijk niet correct, er zou besparing o.i.d. moeten staan. Ook zie ik een product staan wat je hebt gekopieerd waar in de productnaam nog letterlijk staat: copy of... Kortom de shop is eigenlijk af, maar toch ook eigenlijk weer niet. Het zijn wat kleinigheidjes op de look en feel na dan, daar kan best veel werk in gaan zitten, maar dan heb je ook echt iets eigens. Erg veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
djjerom Posted February 22, 2018 Author Share Posted February 22, 2018 Bedankt voor de aanbevelingen. Ik heb al een paar kleine dingen aangepast. Ik zal me eerst even moeten verdiepen om de theme van prestashop te kunnen aanpassen. Maar dat lijkt me wel weer een leuke uitdaging. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zohaib-fk Posted August 4, 2021 Share Posted August 4, 2021 Hallo, Je website ziet er goed uit. De verbindingspagina's van sociale media, links naar sociale media-pagina's zoals Facebook, Twitter, Instagram enz. Ontbreken op de startpagina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts