GlasInLood-Delden Posted February 12, 2018 Share Posted February 12, 2018 HELP!! Sinds vandaag werkeen mijn bestellingen en de winkelwagen niet meer. Ik zie alleen een foutmelding als in inlog en bestellingen wil bekijken of als ik zelf een bestelling wil aanmaken. Kan iemand mij aub helpen?? Peter-Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 13, 2018 Share Posted February 13, 2018 het lijkt alsof je geolocatie hebt aangezet in je backoffice. Kun je aangeven welke veranderingen/aanpassingen je hebt doorgevoerd voordat dit gebeurde? Als ik je webshop bezoek zie ik geen bijzonderheden aan de winkelwagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlasInLood-Delden Posted February 14, 2018 Author Share Posted February 14, 2018 Hallo, Eigenlijk heb ik bijna niets veranderd. Het gebeurde van de een op de andere dag. Ik heb alleen een klant handmatig aangemaakt en wilde daar ook een bestelling voor aanmaken en vanaf toen gebeurde dit. De foutmelding krijg ik alleen in de backoffice als ik winkelwagens wil bekijken (via Bestellingen > Winkelwagens) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlasInLood-Delden Posted February 14, 2018 Author Share Posted February 14, 2018 Misschien wordt je uit deze link wat wijzer (kun je de argumenten aanklikken) https://www.glasinlood-delden.nl/webshop2/8leb0fdckocieozs/index.php?controller=AdminCarts&token=65284cecccbda993546adabbca91bcb0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts