Guest Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Jeg har flyttet til anden udbyder, og har i den forbindelse i admin ændret databasetilknytningen.Det har jeg åbenbart gjort forkert, for nu får jeg teksten "The database selection cannot be made.", og kan ikke komme ind på siden.Er der nogen der ved, hvordan jeg kan rette op på det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Hvis det er pga dit betalingsmodul's problem så tror jeg ikke på at det hjælper dig ret meget, men som svar på dit spørgsmål:Du har de forkerte oplysninger til databasen i mappen /din_shop/config/settings.inc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Skylder lige et svar på denne her.Nej jeg skiftede ikke p.g.a. betalingsproblemerne, men generel utilfredshed med min performance på Gigahost, og manglende tilbagemeldinger fra dres support. Problemerne er løst og shoppen kører på det nye sted.M.h.t. problemerne med betalingen, kan det så tænkes, Timpet, at du har prøvet på et tidligere tidspunkt at teste en handel? Evt. da den var under test, og jeg havde flere indlæg herinde?Har haft kontakt til Peter fra Prestashop, som har lavet modulet, og der er åbenbart et kendt problem:"I just tried to make first step in order (using anonymous account) and it went to payment page.Similar problems I had before, when shop admins tried to delete customer account in Presta and then they tried to checkout with that deleted account. Are you testing it with completely new email address or it was used before? Problem is that Presta even when you delete customer in BO, does not remove it completely."Så hvis du prøver med en mailadresse, som du ikke har prøvet med før, så går den forhåbentligt igennem?Som sagt i den ande tråd, der tikker masser af ordrer ind, så jeg er ikke bekymret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Jeg kan da prøve igen hvis du lyster?Jeg har brugt en vulapyk email adresse, så den har ikke været brugt før Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts