Rob Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 (edited) Op deze pagina staan een aantal subcategorien. Sommige namen zijn te lang om op 1 regel te worden weergegeven onder de foto. zie: http://horecanieuw.alanycl261.261.axc.nl/85-hulpstukken-voor-afzuiging Onder de eerste foto moet staan "aluminium buizen en hulpstukken" Je ziet dat het woordje "hulpstukken" niet wordt weergegeven. Deze zou gewoon op de volgende regel moeten staan. Terwijl onder de derde foto staat: "aluminium dakdoorgangen" Hier staat het tweede woord wel op de tweede regel. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de tekst overal doorloopt op de tweede regel? Of, als dit niet mogelijk is, hoe krijg ik de tekst (die nu staat in "H5") kleiner zodat deze wel past op 1 regel Ik zou dan "H5" willen veranderen in "p" Maar weet niet hoe dat te doen. Edited February 2, 2018 by Rob (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 3, 2018 Share Posted February 3, 2018 Bij mij wordt alles gewoon weergegeven, of heb je het al opgelost? Er zijn wel methodes voor om dit aan te passen overigens. Deze vraag is namelijk al een aantal keren op dit forum naar voren gekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted February 5, 2018 Author Share Posted February 5, 2018 Het is inmiddels opgelost. Wel bedankt voor je reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts