Alex_Hansen Posted January 29, 2018 Share Posted January 29, 2018 Hejsa - Jeg har et problem der er ved at drive mig til vanvid som jeg håber på at et eller andet klog hoved herinde har en løsning på :-) Når PayPal er aktivt så vises rabatkode-feltet IKKE i kurven (dvs. på nogle enheder gør det, men ikke på alle - og slet ikke på mobile enheder). Når/hvis jeg deaktiverer Paypal så vises feltet fint på alle enheder. Jeg har en del kunder, der betaler via PayPal så jeg vil gerne beholde dette som betalingsmulighed. Jeg har også stripe tilvalgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted January 30, 2018 Share Posted January 30, 2018 Ser ud til at virke herfra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted January 30, 2018 Share Posted January 30, 2018 Ups, glemte screenshothttp://prntscr.com/i7j57m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_Hansen Posted January 30, 2018 Author Share Posted January 30, 2018 Ja - Det virker på de fleste PC'er med Windows 7 og Chrome, mens det IKKE virker på de fleste mobile enheder og f.eks. Windows-XP, men når/hvis jeg disabler PayPal, så fungerer det ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Hvornår betaler du min regning for den opgradering jeg lavede for dig for 2 år siden, hvor alting var ok og du valgte at ignorere henvendelser fra mig efterfølgende??? Jeg tænker ikke, du skal regne med ret meget hjælp fra forum. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts