Yves Posted January 29, 2018 Share Posted January 29, 2018 (edited) Hallo, momenteel bereid ik een shop (Prestashop 1.7.2.4) voor die geïnstalleerd staat in een submap en moet nadien op dezelfde server in een andere submap zal moeten worden bereikt. Bijvoorbeeld: www.server.com/temp, nadien moet deze bereikbaar zijn via www.server.com/shop. Ik wil dus de simpelweg de hoofdmap oftewel de "root folder" wijzigen van "temp" naar "shop". Als ik het goed begrijp uit de documentatie is dat enkel: in de database de tabel "ps_shop_url" de fysieke mapnaam (veld: physical_uri) wijzigen van "/temp/" naar "/shop/" de mapnaam via ftp wijzigen van "temp" naar "shop". Als ik er naartoe surf, nadat ik de cache leegmaakte van mijn browser, krijg ik toch een fatal error en een warning met duidelijk een verkeerd (oud) pad naar de vorige map "temp" iets als: Fatal error: require_once(): Failed opening required '/data/sites/web/*********/www/temp/config/defines.inc.php' (include_path='.') in /data/sites/web/********/www/temp/config/config.inc.php on line 33 Wat zie ik over het hoofd? Dien ik nog iets van caches elders te ledigen of nog andere aanpassingen te doen? Edited January 30, 2018 by Yves (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 volg simpelweg de stappen die genoemd worden in de topic die er maar iets boven stond: https://www.prestashop.com/forums/topic/159870-hele-webshop-kopieren-naar-een-ander-domein/ Voor zover ik het snel zie heb je de paramaeters in defines.inc.php niet aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted February 1, 2018 Share Posted February 1, 2018 Cache moet je in ieder geval legen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts